Loonadministratie

Loonadministratie

Een loonadministratie is meestal gemakkelijk uit te besteden en neemt uw veel maandelijkse tijd en stress uit handen. Wij verzorgen deze graag, inclusief de belastingaangiften en salarisstroken. We houden u continu op de hoogte en hebben alle actuele kennis van relevante wet- en regelgeving. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.

Loonadministratie

Personeel gaat gepaard met veel administratie. Denk aan het aan- en afmelden van werknemers, het opvoeren van de juiste premies en loongrondslagen, juridische zaken rondom een arbeidsovereenkomst, het maken van jaaropgaven enzovoorts. Het belang ervan wordt zeker bij sterk groeiende ondernemingen vaak onderschat.
Voor werknemers in loondienstverband bent u verplicht een loonadministratie te voeren. Vanwege de hoge complexiteit nemen wij deze werkzaamheden vaak van onze cliënten over. Zij willen juist hierin geen fouten maken en focussen zich liever op de commerciële kerntaken van hun bedrijf.

100% online, 100% inzicht

Bij ons wordt uw loonadministratie volledig digitaal uitgevoerd. Dat doen we veilig en efficiënt via verschillende online portals. Wij hebben voor u als werkgevers een beheerportal, en ook voor communicatie met uw werknemers is een aparte portal beschikbaar. Salarisstroken worden op deze wijze veilig en digitaal verzonden en besparen zo kunt u naast tijd ook besparen op print- en portokosten. Uw medewerkers kunnen via een eigen inlogcode hun loongegevens controleren en opvragen. Desgewenst kunnen zij zelfs kleine mutaties doorvoeren, zoals een adreswijziging.